17 november 2009

Bebisprat i massor!

Idag har jag och Tuva varit i stan hos hennes kompis Elton och fikat! Dit kom även kompisarna Ellen och Iris. Och alla mammor såklart. Det va supermysigt! (Tack Cornelia för godaste fikat på länge!) Det blev en hel del bebisprat såklart men det va väldigt kul å höra hur alla andra har det.



På bilden från vänster: Elton, Iris, Tuva och Ellen.



Nu till nå´t annat! Tuva sov sin första hela natt utan matpaus inatt :) Stora tjejen! Hon vaknade två gångerav att hon hade spottat ut tutten. Men vaknade aldrig så pass att hon ville ha mat. Det kändes jätte skumt när jag vaknade, jag visste inte riktigt om hon hade ätit och att jag inte minns det isåfall. Eller om hon faktiskt hade sovit hela natten.


Nähä, nu skah jag koka puré till Tuva, får se hur hon gillar min, och inte någon köpt burk :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Tack själv! Vad mysigt de var och var bebisprat de blev! hehe.. Tänk om någon stackare utan barn hade varit här - den hade väl gått hem fortare än kvickt! ;) Hoppas de går bra med matlagningen! Jag ska med testa att göra egen sen när de är dax för lilleman att börja äta - får se hur de går! ;)
Ha en fin fin kväll nu så ses vi snart igen! KRAMAR från oss