8 november 2009

Farsdags mys!

Imorse fick Chrille fira sin första farsdag! Han fick ett underställ som Tuva hade köpt till honom. :) Det kan va bra å ha när det börjar bli kallare nu. Efter frukosten stack ´jag och Tuvafisen ut till Tuna och firade min pappa. Först gick vi tipspromenad, det gick rätt bra. 10 rätt, när alla andra i familjen bara fick 9 :). Sen middag och fika...mmm....MYS! Kändes lite taskigt å lämna C hemma, men han ville så gärna tapetsera färdigt Tuvas rum. Men, det blev inte riktigt färdigt, då det självklart skulle jäklas för han.
Nu är vi hemma igen, det är oxå väldigt skönt! Borta bra men hemma bäst! :)

Imorgon blir det nog en slappardag eftersom vi ska iväg på galej på kvällen, Tuva, jag och min mamma. Vi ska på Me and I party hos min syssling. Det ska bli skoj! Dom har mycket fina grejer har jag hört, men oxå dyra priser tyvärr. Det är då det är bra att ha med mormor! :) Nähä. Nu ska jag gå och lägga mej på soffan och slappa hela kvällen tror jag :)

Inga kommentarer: