29 augusti 2010

I´´m back!

Tjoho! Nu ska här sättas igång att blogga!
Men detta blir tyvärr en korting... :)

Jag är med i något som heter Buzzador, några av er har säkert redan hört talas om det. Men nu är det såhär, att de söker fler medlemmar hos sej. Och jag kan verkligen rekommendera er att gå med. Det går ut på att du får hem produkter med posten som du ska testa och som du ska "buzza" med dina vänner om. Det kan vara allt mellan himmel och jord. Eftersom jag är småbarns förälder så har mina kampanjer än så länge handlat om såna grejer. typ, barnmat från netsle och babyolja från natusan. :)
Nu söker dom med ljus och lykta efter fler småbarns föräldrar som kan hjälpa dom att testa grejer. Gå in här och registrera dej, det är HELT GRATIS!!

Annars kan ni gå in på www.buzzador.se och kolla runt lite, men ange gärna att ni har hört det från mej mitt alias: theresekstrom

hej svejs!

Inga kommentarer: