30 augusti 2010

Måndag, sköna måndag faktiskt....

Började dagen med en massage hos kära moster Marie, så himla skönt (ontskönt). Men hon vill att jag kommer tillbaks om två veckor och tar en omgång till, så det får det bli.
Hem och käka lunch och direkt ut i svampskogen. Chrille är hemma från jobbet idag, han är så fruktansvärt förkyld, med halsont och feber. Men lite frisk luft är ju aldrig fel, så jag fick med han och Tuva fick hänga på ryggen i den lånade bärstolen. Åh, vad mysigt vi hade. Men efter ett tag blev både mini och den största trött. Så vi gick hem, och dom två la sej och vilade och jag gick ut och klippte resten av gräsmattan. Jag hann bara halva igår, för att bensinen tog slut... (typiskt för mej när jag ska göra nå´t :) )

Efter den välbehövliga duschen kollade jag fejjan, och fick en påminnelse av en arbetskamrat om inventeringen på jobbet kl 18. Så det va ju bara att slänga i sej lite middag och dra till jobbet. :)

Och nu, väl hemma, väntar popcorn och tv-mys med mannen i mitt liv :)
( C alltså om ni undrade :D )

C ya!

Inga kommentarer: