9 juli 2009

Äntligen update!

Jaha ja, vart ska jag börja. Det har ju hänt en hel del sen sist. Jag har inte riktigt haft tid å skriva... :)
I onsdags den 1/7 på morgonen tyckte jag att jag läckte lite mycket fostervatten, så jag ringde min barnmorska och frågade vad hon tyckte att jag skulle göra. Hon tyckte att jag skulle ringa till förlossningen i V-vik. Sagt och gjort, och dom ville att vi skulle komma in och kolla hur mycket vatten det fanns kvar och om bebis mådde bra. Så vi åkte ner till V-vik och fick reda på att det hade gått ganska mycket vatten. Så, som en liten chock kom det: Det kommer alltså komma bebis idag eller annars sätter vi igång dej imorgon.... :)
Vi fick va kvar tills sent på eftermiddagen eftersom inte huvudet va fixerat, men när dom kollade på kvällen så kändes allt bra och vi fick åka hem och komma tillbaka kl 08.30 morgonen efter. Men, icke då. På natten fick jag värkar och vi åkte in. Och på torsdag eftermiddag tittade hon ut, vårt lilla underverk Tuva!!






7 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

ååå... håret står upp på mina armar!
Är superglad för din skull Therese!
Hoppas att vi får komma o hälsa på er snart:)
Hon är ju alldeles perfekt!

Therése sa...

Sandra- Visst é hon fin vår lilla plutta. Självklart får ni komma å hälsa på. har haft lite å stå i bara. men jag kan ringa efter helgen så kan vi väl styra upp nå´t. :)

Cilla sa...

Grattis! Vilken supersöt liten bebis ni har skaffat er. Krams!

Anne-Cathrine sa...

Vilken underbar liten sötnos! Stort grattis!

Unknown sa...

Grattis till er sötis :)
Hoppas att ni alla mår bra!
Kram Jennifer

Therése sa...

Tack så Mycket! Vi mår bara bra alla tre!

Anonym sa...

åhh lilla plutt fisen...