28 juli 2009

morgondagens planer....

usch, imorgon ska jag till tandläkaren igen, och se om de behöver plocka ut min visdomstand eller ej... Det vore visserligen bra om de drog ut den, då kan jag ju inte få fler problem med den. Men fyy, vad hemskt å dra ut en tand...Det va många, många år sedan jag gjorde det.

Direkt efter det besöket ska vi till bvc med Tuva. Jag kan lova att hon har gått upp massor i vikt, hon börjar se lite rund ut nu =) Förra veckan hade hon gått upp 350gram på en vecka... Det är ganska mycket... =)

När vi är klara där, ska vi bege oss till kära bror och äta lunch ihop med dom. Det ska bli väldigt trevligt. Min syrra kommer oxå va där, eftersom hon bor där hela sommaren.

Nej nu ska jag passa på att vila lite innan lilla fisrumpan (Tuva alltså, inte C =) ) vaknar och vill ha mat igen...

Hörs vi!

Inga kommentarer: