13 oktober 2009

Brrr, va jag fryser!

Jaha, då har det redan gått två dagar i denna vecka.....Va tiden flyger förbi mej!
Jag har gjort nå´t konstigt/bra/lite dåligt på samma gång i två dagar nu...
Jag har jobbat 4h/dag på vitsippans fsk i köket. Det har varit med blandade känslor.
Det är både skönt att få va lite ensam, och hon jag jobbar med där är super gullig! Men samtidigt så är det alldeles för tidigt, eftersom Tuva faktiskt bara är 3månader. MEN, för att inte halka ur kommunens system så är jag tvungen att jobba för att inte gå miste om mina LAS dagar.
Så, jaa, lite jobbiga dagar har det varit.
I måndags va Chrille hemma med Tuva och myste med en pappadag, och idag har Tuva varit hos sin faster Jessica och kusinerna. Det tyckte nog alla fyra parter va mysigt! :)

Nähä, nu ska jag mysa ner mej i soffan med Tuva och Chrille!

ha de!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var super duper mysigt =)