19 mars 2010

Kom igen då...

Nu får jag nog försöka komma igen lite med mitt bloggande igen. Det har liksom inte funnits någon tid tilld et just nu. Men det kommer det bli ändring på nu :)
Idag ska Tuva och jag bege oss in till staden. Vi ska fika hos min mormor och sen ska vi handla lite. Det viktigaste är TE! Jag måste till The & Presentboden och köpa te. Sista dagarna har jag druckit något gammalt JUL-TE..(smakar typ kanel och marsipan lr nåt...) *blä*
Jag tänkte sprida lite vårkänslor till er här oxå :)

Se och njut!


3 kommentarer:

fia sa...

åååh fantastiska bilder! våren ÄR på väg :)

Mellan fyra väggar... sa...

ÅÅ!! Vad härligt! De där bilderna behövde jag se:) Tack!
Kram

Anonym sa...

Åhh härligt, jag ska nog ta med mig luppen ut till vår slänt jag med =)

Ha en tevlig helg!

Jessica