20 mars 2010

Systembolaget!

Idag har jag jobbat på mitt jobb! Det va väldigt trevligt! :)

Men, det bästa på hela dagen va mitt frukost-TE! Jag köpte två sorter på te & presentboden igår. Det ena va "champagne grädd" och det andra hette "Studio 54" Det va jordgubb, grädd och champagne bland annat.. SÅ HIMLA GOTT!! :)

Nu i eftermiddag har jag och Tuva varit och hälsat på Tessan och grabbarna. Som befann sej hos hennes föräldrar. Det va supertrevligt å träffa hennes päron. Som jag har växt upp med som "extra päron" :)

Nu vankas det middag, som mannen i huset fixar. Pasta med curryräkor . Det ska bli spännande. Till det tar vi ett glas vitt :) *Mmm*
Jag har köpt hårspännen till Tuva. Se så fin hon blev :)

2 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

Såå fin hon är!!

Tack för tipset på vinet.. mycket gott!!
Kraam

Therése sa...

Så bra att det passade :) Jaa, visst é hon :)