23 mars 2010

Viktväktarna

Igår va jag på viktväktarna. Nu har jag sammanlagt gått ner -9,6kg och det känns bra. Jag hade väl hoppats på lite mer, så jag kom över 10 strecket. :) Men jag får va nöjd.

Idag har Tuva och jag varit i stan hos Cornelia och Elton hela dagen. Det va supermysigt! Vi trotsade regnvädret och tog en promenix till ica och tillbaka. Sen blev det supergod lunch och kaffe. Tuva och Elton är så söta! När vi åt lunch så satt de på golvet och lekte, då hör vi att Tuva sitter och fnissar. Då ligger Elton och kittlar henne under fötterna :) Sötisar!

Imorgon bär det av mot Gärdesgatan till min kära vän "Loppan" som jag kallar henne. (Måste lära mej att säga Therese) :)
Det ska bli jättetrevligt! Det va länge sen vi sågs nu.
Och på kvällen har jag bjudit hem mina föräldrar och mina syskon med respektive på våffelkalas. Det ser jag fram emot oxå. Aj löv våfflor! Jag vet att det inte är våffeldagen fören på torsdag. Men det skiter jag i ;)

Nu ska jag dricka kaffe med min älskade sambo och mysa med en lite halvsur dotter. (Jag tror att det är tänder på gång)

C ya! Pöss

4 kommentarer:

cornelia sa...

hehe, ja så sött de var när han kittla henne under foten! haha.. Tack för en mysig dag! Synd att vi inte ses på ÖF imorgon men vi ses snart igen iaf hoppas jag! Stora kramar till Er..

Unknown sa...

Hej.. Jag ville bara lägga mej i er konversation lite och fråga om Öppna förskolan.. Är det nere i kyrkans församlingshem här i stan som ni går? Tänkte börja komma iväg på lite sånt själv med Nova framöver men vet inte om det är samma dagar och tider som när jag gick med Viggo. Kram

Therése sa...

Hej Jennifer! ÖF är på torsdagar från kl 10 och precis, i församlinghemmet i "källaren".. kanske ses där då! *måste få snuffa lite på Nova då ;)*

Unknown sa...

Ja just det, är det samma som är på måndager där nere? Jag gick på någon slags barnsång där nere på måndagar kl 10 me Viggo.
Ja, någon gång framöver lär vi ses där nere :) Kram