14 september 2010

Förkyld

Jag är forfarande jätteförkyld, åhh, vad det är jobbigt. Jag får ju inte luft känns det som emellanåt. :(

Jag börjar bli lite nervös, dom ringde från dagis förut och vi bestämde att vi ska börja inskolningen på måndag kl 10 :) Jag vet att det kommer gå jättebra, men jag kan inte rå för att jag känner mej lite nervös. Man kan ju säga att vi tjuvstartat inskolningen redan. På eftermiddagarna när Tuva och jag är ute och går så brukar vi gå förbi dagis och gå in och gunga lite eller gräva lite i sandlådan, innan vi går vidare. Så ansiktena är ju inte helt främmande för henne. Men som sagt va, jag tror att det kommer gå jättebra!

Tuva är på sitt rum och klättrar av och på sin gunghäst :) Sötis, när man har lärt sej nå´t nytt så måste man göra det hela tiden....Nån som känner igen det?? :)

Nähä nu är det kaffetajm!

1 kommentar:

Malou sa...

Haha, ja det känns igen! :-) Och det kommer gå jättebra på dagis. :-)