25 maj 2009

Dagens I-landsproblem!

Oj oj oj, vilka stora problem jag har....
Jag blev irriterad förut när jag skulle fylla på toapapper i både hållaren på väggen och i den som står på backen med "refillrullarna". Jo, för rullarna va för stora.....Serla, så får du mer på rullen....Jovars.....

Idag har vi varit på mvc och haft föräldragrupp igen. Det är väldigt trevligt, fast eftersom man inte känner alla så himla bra, så blir det fortfarande bara helt tyst när barnmorskan slutar prata. Men, det blir det nog ändring på sen när man faktiskt har barnen att prata om...

nähä, nu ska jag dricka mitt goda "irish cream" kaffe, mums!!

hörs vi!

3 kommentarer:

Tessan sa...

Haha.. så hade det kunnat bli i min föräldragrupp med. Men tyvärr så hade de mig med. Och jag kan visst inte bara vara tyst:( HAHA!

cornelia sa...

hehe, jo de blir allt lite tyst emellanåt! ;) Vi får allt ta tag i pratet nästa gång, fast då ska vi ju till BB iofs, ska bli skoj!! Hoppas allt är fint med dig och att de löser sig med toapappret..;) Kramar/Cornelia

Christel sa...

haha bra I-landsproblem :)