31 maj 2009

Morsdag!

Idag är det ju faktiskt den fantastiska dagen morsdag. Nästa år ska minnsan jag oxå firas hoppas jag :) .
Vi ska snart iväg här och äta lunch på nå´t mysigt ställe ute i skogen men min familj. Alltså mina föräldrar, storebror med sambo, lillasyster med pojkvän, farmor, farfar och min faster med lillkusinen Hugo. Storebrorsan Axel skulle spela fotboll och pappan är lagledare så dom kunde inte följa med tyvärr...Det ska bli väldigt trevligt!

Jag tror inte min bebis gillar värmen, när jag har suttit i solen en liten stund ser det ut som om en alien försöker ta sej ut ur min mage, han/hon lever som tusan därinne. Och lugnar ner sej när jag går in eller sätter mej i skuggan. :)

nähä, kanske skulle fixa till mej lite nu då...

ha de!

3 kommentarer:

Louise sa...

ett litet tips bara!sitt inte i solen med bar mage.Bebisen försöker undkomma ljuset därför beter den sig så.sitt i skuggan lr om du vill vara lite bar lägg en blöt handduk och sitt en kort stund.

Cornelia sa...

hehe så coolt! För mig var de tvärtom igår! ;) ´blev helt coollungt där inne när jag satte mig och sola en stund! Tog bort handduken jag skymde magen med för att retas lite men inte ngn reaktion alls! Är tydligen som sin mamma - älskar solen och värmen! (kanske inte lika mkt som vanligt just nu) Hoppas ni mår bra ! På torsdag ses vi igen.. :) kram kram

Therése sa...

louise- Jag skulle aldrig blotta min tjockis mage för nån =). hehe. Tack för tipset!

Cornelia- Hehe, så roligt. att det va tvärtom... Japp på torsdag bär det av till V-vik. Vi ska ju på UL först. Jag hoppas bara inte att det syns vilket kön det är... Vi vill ju inte veta, funderar på att säga det innan vi börjar. Jag ska försöka tvinga C att prova lustgasen på torsdag oxå (haha) det kan bli skoj! =) ses då! kram