5 juni 2009

oj oj oj...

Det har hänt mycket under veckan som varit...


Jag har inte kunnat uppdatera för att vårt internet hade ballat ur...

Veckan börjar med att misstanken vi har haft ett tag visar sej vara sann... (Grattis S och M!!) Det blev ju bröllop i solskenet och värmen på Mallis!


Sen hade jag födelsedagskalas ihop med min lilla kusin Hugo. Han fyllde 5 och jag 25. Det va ett väldigt lyckat kalas och jag är överlycklig för mina presenter!!



Av C fick jag min älskade symaskin!!


(Tack älskling! Du vet att jag älskar dej!)

Och av alla som har frågat mej vad jag önskar mej, så har jag svarat att jag vill ha en torktumlare. Så jag fick pengar av allihop så nu fattas det bara lite grann som vi får lägga till själva. Hurra hurra!

Sen va det torsdag då min födelsedag egentligen va. Då bar det iväg till Västervik på UL. Det visade sej att vår lilla bebis inte är så liten, utan ligger ca. 10% över snittet. :) Det kändes ganska bra att få veta det, eftersom då vet vi ju att bebben mår bra. Fast sen började jag fundera lite längre fram, att det kanske känns bra att han/hon är stor nu, fast inte sen då jag ska lyckas klämma ut den... :). Men men, den dagen, den smärtan... ;)

Och idag har vi varit på student hela dagen nästan. Två av alla mina en miljon kusiner tog studenten idag. Så vi va hela tjocka släkten ute i Tuna och firade. Det va väldigt trevligt att träffas, det är inte så ofta man lyckas få ihop alla.

Nej, nu skriker min sköna säng efter mej, ska nog krypa ner och läsa någon bra tidning tror jag.

2 kommentarer:

louise sa...

händelserik vecka!du ska se att de e inga problem och pressa ut er lilla guldklimp.Man får krafter från jag vet inte vart!hur långt är de kvar?har ju inte sett dig på länge!ha de så trevligt i kväll.kram

Therése sa...

Louise: Jo, det va en händelserik vecka. skönt att bara slappa med lite grillkväll ikväll. Vi är i vecka 33 ca. så det börjar dra ihop sej. :)