21 juni 2009

bloggtorka...

Usch då, här va det ett tag sen jag kladdade... :)
Förra veckan va väldigt stressig, massa att fixa innan midsommar. Och nu är det Söndag och hela midsommar helgen har flutit förbi.
I torsdags efter jobbet åkte jag hem och plockade in det sista i bilen, styrde kosan mot Mariannelund för att hämta C och sen bar det iväg mot Öland! Aj löv Öland! Åh, vad jag trivs när jag är där. Mina föräldrar har stuga där.
Det enda stora minuset är ju självklart dasset... :( men man står ut i några dagar.
Midommaraftonen va fin några små skurar ibland och även lördagen såg lika dan ut. Men idag söndag när vi skulle åka hem, då jäklar blev det skållhett och inte ett moln på himlen...
Men, men, jag ska inte klaga. jag kände när vi satt i bilen hem att jag höll på att svälla upp om både fingrar och tår. Jag kommer nog inte tycka så särskilt mycket om värmen som ska komma... :)
På vägen hem stannade vi Kalmar och shoppade lite. hittade taklampa till vardagsrummet på bauhaus och en massa bra saker på Ikea.. :)
Men jag passade även på att titta in i butiken Mairo som min kära vän har tipsat mej om... Och jag säger bara OH MY GOD!!! Jag vill ha precis allt i den butiken!!

nej nu måste näsan snytas och tänderna borstas...för sängen står och skriker efter mej...Min underbara säng som jag inte fått sova i på tre nätter... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst fanns det mycket fint på Mairo, det är sp man blir lite knäpp =)

Therése sa...

ja! Jag hade verkligen kunnat köpa varenda pryl i den butiken! :)