25 juni 2009

Semester!

Imorgon blir min sista dag på dagis...det känns både vemodigt och skönt på samma gång.
Jag känner i kroppen att jag behöver semester, eftersom jag har något lite halvjobbigt framför mej. Ett maratonlopp enligt vissa :)
Men samtidigt så hade jag mer än gärna stannat kvar på detta jobb, eftersom jag trivs så himla bra! Och det hade varit skönt att veta att det fanns där när det blir dags att börja jobba igen...
Men men, nu ska jag gå hem och bara njuta och vänta på vad som komma skall. Jag börjar känna av lite nervositet nu faktiskt. Och det är verkligen inte långt kvar, det skulle lika gärna kunna sätta igång i denna stund...*gulp*... :)
Nej nu är det läggdags!

2 kommentarer:

Christel sa...

Så spännande :)
och skönt med semester...

Therése sa...

ja, visst är det spännande. Nu kom jag precis hem från jobbet, gud så skönt å bara få slappa i några veckor...