13 juni 2009

jag är väldigt "däppt i däsan"

Fy vad jag hatar å va sjuk! Inatt vaknade jag med feber och känner mej inte ett dugg bättre nu...
Jag hoppas att det ska gå över om jag lägger mej i soffan och inte lyfter ett finger idag, endast för att hälla i mej te och apelsinjuice.
Tyvärr så måste jag ringa till min vän Sandra och tala om att vi inte kommer ikväll på middagen. *suck* Det hade varit mycket trevligt att träffa dom och gratulera till giftermålet!! :)
Men om det inte hade varit för febern så hade vi åkt, lite snor hade de fått stått ut med... ;)

Jag vill passa på att gratulera min svägerska på den stora 23årsdagen :)!!!
GRATTIS från oss alla tre!! ;)
Nähä, tillbaka till soffan och filten....

1 kommentar:

Christel sa...

Tack så mycket :)
hoppas verkligen att din plan hjälper, du få se till att chrille gör allt idag :P