7 juni 2009

Söndag

Idag har varit en väldigt mysig dag. Jag vaknade först en gång vid fem hugget, och va ganska pigg tyvärr. Men kröp ner igen nära nära min älskling och somnade. Vaknade igen strax efter åtta, och kände mej helt utvilad. C vaknade oxå då, och vi låg och myste och pratade en stund innan vi gick upp och åt frukost och gjorde iordning oss lite. Sen bar det av till Jönköping, för lite shopping, och gissa om det blev det.... :)
Vi åkte först till Mediamarkt och skulle kolla på torktumlare, och slog till på en whirlpool. (Tack alla som bidrog till den på min födelsedag! =) )
Sen blev det en sväng till Babyproffsen, där blev det spjälsäng, speldosa och så hämtade vi babybasic boxen som man får gratis. Mycket bra grejer i den :)
Sen blev det en grön fin dörrmatta på Village till köksdörren och även en sväng på ikea så klart.
Där köpte vi madrass till spjälsängen och spjälskydd, fast spjälskyddet ska jag sy om och ha i vaggan. Eftersom jag fick en symaskin i födelsedagspresent :)

Nähä, nu ska jag gå och käka lite sen middag....

2 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

Tack så mycket för den fina kommentaren!!

45 days to go!! Herregud!!

Anonym sa...

Kul med lite shopping, känns att det närmar sig va??