11 juni 2009

förkylning.....

URK!
Jag har såå ont i halsen och är helt genom förkyld...*suck*...
Jag kan inte va sjuk nu...jag har inte tid...
Förmodligen hade jag lite feber inatt, jag svettades och frös om vartannat hela tiden..så det blev inte mycket sömn inatt...som tur va så hade jag sovmorgon imorse. Så även imorgon.

Det är skönt att det börjar lugna ner sej på mitt dagis nu. det blir färre och färre barn kvar nu. När eventuella storasyskon har sommarlov så får de små knattarna också vara hemma. :) Skönt för dom! Som idag t.ex. till frukost var det 1 barn, till lunch 5barn och mellis 3st. :) Det blir lika lugnt imorgon.

Imorgon möter IFK Tuna- FC Vimmerby. Jag hoppas att min hals är bättre då, jag skulle gärna åka ut och kolla lite. Heja IFK!!

Nej nu är det snart sjukhuset på TV3. Det är så bra! Hoppas det är någon förlossning idag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy för förkylning. Jag är glad att min är väck, den var ganska så lång livad =(
Tyvärr så har Emina har oxå dragit på sig något skit!!

Mellan fyra väggar... sa...

Krya på dig!!
Kram

Christel sa...

Krya på dig!