24 maj 2009

dålig på att skriva...

Nu är det redan söndag och jag har inte skrivit nå´t sen i onsdags. Jag har lite fullt upp kan man säga, det finns inte riktigt tid till att blogga.
Nu skulle jag bara vilja gå hem och va hemma tills bebisen kommer känns det som...
MEN, en hel månad till har jag ju sagt att jag ska jobba, så det är bara att bita ihop. Veckan som kommer nu kommer bli körigaste ever tror jag. vi har nå´t varenda dag...utom tisdag, men då har C fotbollsträning... Så jag kommer väl va helt slut nästa söndag antar jag...
Idag ska jag fortsätta klippa gräset här hemma....jag blir ju helt färdig i hela kroppen efter typ en halvtimma...men det är väl bra träning antar jag... =)

4 kommentarer:

Tessan sa...

Ja, bättre uppdatering fröken. Och lite mer bilder i inläggen;)

Henke sa...

gräklippningen borde ju gå som en dans nu när ni har två skitbra klippare.. :-)

Anonym sa...

Jag har oxå klippt gräset idag, målat kvistar och grundmålat det sista till Wildas rum... känner mig sååå duktig!

Therése sa...

Tessan- Jo, jag vet att det skulle gärna kunna få va mer bilder, men jag har inte fått ordning på kamerakabeln än...

Henke- Jo, jag tänkte ta en i varje hand nästa gång =) (tack för den hjälpande handen) *haha*

Jessica- Du har verkligen varit duktig!! Jag orkade inte mer än att klippa färdigt gräset...