13 maj 2009

synd om mej......(läs inte om du är känslig) =)

Imorse vaknade jag ganska tidigt och gick upp och gjorde iordning mej för jobbet. Gick dit, gjorde frukost och röjde undan disken och pratade en stund med en vän i telefon och kände efter ett tag en väldigt dålig känsla i magen... Jag fick springa på toa och göra nr två. Kände mej lite bättre, tog en kopp kaffe med fröknarna på avdelningen, men började kallsvettas, gick ner till mitt kök igen och fick återigen springa till toan, men denna gång fick jag kräkas.....
Så jag åkte hem från jobbet typ kl 10. har legat i soffan hela dagen och sovit. Magen känns inte särskillt bra.
Men jag fick i a f en trevlig överaskning. C kom hem en dag tidigare från Örebro, det va skönt!!
Och gissa vad denna underbara sambo hade med sej, en present från "village". En jättefin getingfångare i glas, som passar perfekt i vårt kök...

nu sk ajag gå och ta ett glas saft, så jag får i mej lite vätska och socker....

4 kommentarer:

Tessan sa...

Men fy:( Tur att jag bara pratade med dig i telefonen då!

Krya på dig!
Kram!

Mellan fyra väggar... sa...

Stackare! Krya på dig!

Anonym sa...

Oj då... vad kan det vara??
Hoppas du blir bra snart.. krya på dig!!

Christel sa...

Krya på dig! Tur att en present alltid får en att må lite bättre iaf :)