20 maj 2009

onsdag!

Snart är denna onsdag slut, och jag sitter och funderar på vart måndag och tisdag tog vägen.
Det känns som jag går omkring i nån slags dimma just nu. Fixar lite hemma och träffar inte en kotte*suck*.
Jag hoppas att vädret ska bli bättre igen, det gjorde susen förra gången jag befann mej i min låga period..
Nu ska dom flesta man känner få lite långledigt, men inte en annan. Fast denna gång gör det inte så mycket. Jag ska jobba extra på Nymans skor på fredag och lördag. Det ska bli skoj. Jag tycker att det är roligt att dom fortfarande frågar mej om det kör ihop sej hos dom. =)
Imorgon däremot är man ledig. Fast då är det öppet hus på mitt dagis, så det blir väl att gå upp dit en sväng och säga hej.
Nähä, nu ska jag nog krypa ner i min sköna säng och tjata på att C ska komma och lägga sej hos mej ;) ....

Just det, jag har ju glömt att berätta att det va första mötet med föräldragruppen i måndags. Det va trevligt. Det va kul å se vilka som skulle va i samma grupp. Det va en bra grupp!! Jag kände i a f dom flesta. Förutom en tjej som va där ensam, och tjejen i det ena paret. Men de verkade trevliga allihop! Så det bådar ju gott i a f. Det va lite roligt att få höra datumen när de andra skulle ha. Det första paret 18/7 och sen 22/7, 23/7, 24/7 och 31/7. Vi får väl se hur det går med den saken... =)

Inga kommentarer: