16 februari 2010

det går bra nu....

Det går fortfarande bra med vv, igår va jag där och vägde mej igen efter en veckas överhopp. :) ytterligare -2,1kg. Så sammanlagt nu är det -6,6kg. Så jäkla skönt! Men nu vill jag att snön ska försvinna, så jag kan gå lite längre promenader utan att behöva slita som ett djur med vagnen...
Helgen har varit lugn och skön. I fredags va det ju kalas i Södra Vi, men vi blev inte kvar så länge. Tuva blev så trött så vi åkte hem framåt halv åtta. Då blev det På Spåret mys i soffan :) Jag gillart!
På lördagen va jag och Tuva hos mina föräldrar nästan hela dagen. Jag klippte pappa och vi käkade lunch ihop. Och hade det bara väldigt mysigt! Chrille han va hemma och städade iordning bland allt skit i källaren. På kvällen hade Chrille och jag skaldjurs frossa här hemma och vi(eller rättare sagt Jag) kollade på Melodifestivalen och sen va det självklart skidskyttet efter det.
Söndagen va lugn och skön den oxå. Jag gick på långpromenad med Tuva medan Chrille åkte till stan och köpte blommor till mej visade det sej :) Sen flöt dagen mest på...och slutade framför TV:n och den senaste Beck filmen "I stormens öga".

(Jag fick det som alla hjärtans dag present :) att titta på den filmen, Chrille är inte lika förtjust i dessa filmer som jag. Jag älskar dom alla! Beck, Wallander, Van Veeteren och även Irene Huss :) )

Inga kommentarer: