7 februari 2010

Snor och hosta fortfarande....

Jaa, så ser våra dagar ut. Jag torkar snor och lyssnar på Tuva när hon kraxar och hostar tills hon nästan kräks...Men hon är mycket piggare nu!
Tidigare idag ringde min pappa och undrade om vi hade fått veden som vi beställde. Men den kommer ju inte fören i morgon. 14kubik ved, oj oj oj, vi har lite å stå i när vi ska få undan all ved, men då erbjöd sej mina föräldrar att komma hit och hjälpa till. Världens bästa mamma och pappa har jag faktiskt :) Så imorgon efter att dom slutat jobba så kommer dom hit, jag har maten färdig så att vi kan köra igång direkt och jag tänkte faktiskt att mamma kan va inne och ta hand om vår lilla kråka så jag kan hjälpa till med veden, ser det som ett träningspass faktiskt. Nu fick jag visst sms från min syrra, hon och hennes kille kommer oxå. Förvisso tror jag inte att vi får någon hjälp av dom, men det är ju trevligt att dom vill hälsa på ;) Så imorgon struntar jag i VV men jag tror inte det är någon fara, jag sköter mej faktiskt bra ändå. Jag åker dit nästa måndag istället.

Idag fick vi besök av Tuvas kusiner, det va uppskattat. Tuva tyckte att det va jätteroligt att busa med dom. :)

Wilda vill gärna vara så nära som möjligt,
och pussas och kramas mer än gärna med Tuva.

Och duktiga Emina gav Tuva leksakerna som hon tappade hela tiden :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina de är våra flickor!!

Therése sa...

Jaa, visst är dom :)