2 februari 2010

För gammal?!

I lördags va Chrille och jag på min svägerskas 30-års fest. Oj, så kul vi hade! Vi va väl hemma vid 03.15 typ tror jag :)
Men dagen efter va en reeen plåga. Jag pallar inte längre... Fy, jag mådde så dåligt och va så trött. Jag hade dåligt samvete hela måndagen att jag inte hann va mer med Tuva den dagen.
Men som sagt va, vi hade så himla skoj! Jag hade träningsvärk i vaderna för att vi dansade så mycket! :) Nähä, nu hör jag lilla Tuva som ligger och pratar inne i sängen. Bäst å kolla om hon vill komma upp :)

2 kommentarer:

AnnSofie sa...

Men så härligt det lät! Du ska absolut inte ha dåligt samvete Therese! Jag tror man blir en "roligare" förälder om man har lite egen tid med ; ) Hur går det med VV? Kram

Therése sa...

Ja, det är nog sant. Jag tror att både hennes mamma och pappa behövde en riktig festkväll :) Det går väl hyfsat, med tanke på 30-års fest med både alkohol och chips och kladdkaka :) så va det -0,5 i alla fall.