9 november 2012

Friday i´m in love!

Skönt med fredag idag, Chrille kommer hem tidigare och det blir fredagsmys i soffan hela familjen. Ikväll vankas det köttgryta. Det kan va det mest simpla och godaste man kan äta och man kan variera det till oändlighet. det är ju bara att fräsa på allt och sen sköter det ju sej själv i typ tre timmar. Mmmm

Jahaja, träning. Igår blev det en pw på en halvtimme bara, men bättre än inget. Jag tror att jag ska åka in till träningshuset sen när älskling kommer hem och köra ett armpass. mina ben behöver vila. Det kändes inte riktigt bra i vänster lår när jag försökte springa lite igår, det kan ju kanske vara så att jag inte är van vid känslan av träningsvärk :D

 
För er som inte vet, så jobbar jag på systembolaget. Och igår va jag där och hämtade lite papper inför ett möte och får då se att de nya kläderna hade kommit hem...spännande :) Den 10 december kommer all systembolagspersonal att ha sprillans nya kläder :) Och tro det eller ej, jag beställde lite mindre storlekar än vad jag hade innan och kläderna satt som en smäck, så jäkla gött! Vi kommer va så snygga! :)

Hur kommer det sej att Tuvas alla gosedjur alltid hamnar överallt utom i hennes säng?
Dags att röja upp lite nu!

Hörs!

Inga kommentarer: