29 november 2012

Gaahh!

Igår va jag vansinnig på min sambo, innan jag samlade mej och kom på att alla kan begå misstag..
Superpeppad på ett träningspass på gymmet, hittar inte mitt träningskort som jag medvetet lagt i fönstret nere i hallen ihop med lite papper som jag hade i mina jackfickor. Jag la det där medan jag tvättade min jacka. Då säger min fantastiska sambo att han tog allt som låg i fönstret och kastade in det i pannan (!!??!!) Men jag fick för mej att receptionen va öppen på gymmet så jag stack iväg ändå, men icke...Det va helt stängt och ingen hörde när jag knackade....
Så surpuppan åkte hem och bäddade ner sej i soffan med täcket och surade istället!
Meeen, skit i det. Ny dag nya tag! :)

I helgen syndade jag en hel del. Smaskade tårta på Vidars kalas och åt sushi på Tessans 30års fest. Och drack alkohol.

The gang! En galet kul glitter och glamour gala bjöds det på :)




Sen är det såhär!

Nu när december kommer, då kommer jag lätta lite på lchf. Jag kommer nog ta  mej en och annan clementin och knäck. Men däremot kommer jag inte käka bröd, pasta, potatis och dylikt. För sen i Januari, då tar vi tag i det igen, till 100%! Och all in på all träning. Jag känner att december FÅR vara en njutningsmånad. Jag kommer ju träna och käka lchf med lite fusk ändå, så jag inte ökar nåt i vikt, hoppas jag.

Nu sa vi fixa iordning oss lite för att ta en promenad till dagis där det vankas utvecklingssamtal för unga fröken Ekström(jaa, mina barn har fått mitt efternamn!), samtidigt som det är öppna fsk oxå.


Shit alltså, kaffe med kokosfett is the shit! Sjukt gott!

Förresten, idag kör vi lågtempad karré i ugnen sen halv sju i morse. Det kommer bli galet gtt tror jag!

Inga kommentarer: