18 november 2012

Träningsvärk from hell!

Jaa, så är det verkligen, igen :) Mina arma ben...trodde faktiskt att jag va starkare i benen än vad jag är. Herregud vilken träningsvärk. Och ännu en gång. Tack Cilla för att du fick igång mej!! Jag mår så himla bra när jag får träna!

Det är ett litet pusslande eftersom jag är hemma och är mammaledig och helst tränar på gymmet, men ibland lyckas jag ju få till ett pass här nere i källaren :)

Och idag skulle jag vilja köra lite armar tror jag minsann på gymmet, vi får väl se hur det går.

Herreguud, tänk att det bara är 6dagar kvar tills min lilla plutt är ett år....OMG

Så nu ska jag skriva inköpslista på vad som behövs till kalaset tror jag!



2 kommentarer:

Cilla sa...

Jag tycker att det låter hur underbart som helst :) Tänk så mycket härlig energi man får av träning. Jag är bara glad att jag kan hjälpa dig till ett härligare liv! Och jag ser fram emot att ta prov på din styra när vi sedan kör i gång med upplägg nr 2 efter årsskiftet. Då du ;)

kramar!

Therése sa...

Oh Oh, det lät rysligt ;) Måste ju ligga i som bara den så du ser att jag blivit starkare :) *haha*