18 november 2012

Mitt underbara liv!

Jaa, mitt liv känns helt fantastiskt! Och det är inte långt till jul! Kan det bli bättre? :)
Jag fick ett glädjande besked från min chef, att jag har en "fet" löneförhöjning som väntar på mej när jag kommer tillbax efter mammaledigheten ;)
Sen är det inte långt kvar tills jag ska börja jobba igen.
Såhär ligger det till, det är jättemysigt att vara mammaledig! Absolut, men, efter lite mer än ett år så känns det som att jag kan det här nu ;) Nu vill jag gå till jobbet och va med mina fantastiska arbetskamrater!! Och träffa mina kunder igen :) Jag vet att jag har skrytit över det innan, men det är verkligen så att jag HAR världens bästa jobb!!

Sen fick Chrille skriva på papper på sitt jobb, att han äntligen är fastanställd igen, (han blev ju varslad förra året och har bara gått på visstid efter det). Och eftersom han är fast igen kan han ta pappaledigt den sista veckan innan jul, så att vi slipper skola in Vidar på fsk en vecka, sen hem med jullov i tre veckor och sen in på nytt igen i januari.

Vidar fyller ju som sagt va ett år på lördag och äntligen har det släppt för honom, han går!!
Det va ett av mina krav innan han ska in på fsk att han ska kunna gå. Just nu är det ju väldigt stappligt, men i januari när han ska in så kommer det säkert gå mycket bättre!

Gapskrattet!
 
En gammal bild jag hittade på Tuva. Sköning. Hon är ju lugn när hon sover iaf ;)
 
Jaa, det är väl bara Tuva som har det lite kämpigt, stackars lilla barn, att vara tre år och inte riktigt veta om man vill va stor eller liten. Hon kan bli så sjuhelsicke arg ibland att det nästan är otäckt. Och detta underbara trots...Jag tror jag kan bli galen på riktigt. Allt ska testas till den yttersta gränsen. Sen vänder det och hon blir den underbaraste lilla storasyster!

Jamen, nu har ni väl fått skavsår i öronen också era stackare :)

Chipp chipp vi hörs

Inga kommentarer: