1 november 2012

Underbara känsla!

Jag är nöjd och glad! Igår kom jag faktiskt väg och simmade och idag tog jag ett pass styrketräning på gymmet! Fan va jag är bra! :P
Det är en sån fantastisk känsla att känna att man är bra :)

Jag är trött på vågen nu känner jag. 0,5 ner trots hårt slit... fuck that! Jag känner mej nöjd ändå!

På lördag kommer min fina fina vän Karin och hennes familj på besök, det ska bli så jädra kul!
Det är flera månader sen vi sågs, men vi pratar med varandra typ 1h i telefonen varannan dag :)
Längtar som tusan!
Detta är min fina vän Karin! <3 p="p">


Så här såg det ut senast dom va hos oss och myste och sov över! Det är ju ett tag sen eftersom den pyttiga plutten längst till höger är Vidar :) Med på bilden är Karins fina sambo Andreas och deras lilla Albin och våran stora Tuva :)

Nähä, nu känns ögonlocken väldigt tunga trots att skorpan bara gäspar halv tio som min kära far skulle sagt.

Vi hörs hörrni!

Inga kommentarer: