29 oktober 2012

Grattis farmor!

Idag fyller min fina farmor 74år! Grattis säger vi till henne!
Därför var vi på kalas igår, det va väldigt trevligt! Och god mat, såklart. Ganska lchf vänlig också. Köttgryta, skippa potatisen och ta kokta grönsaker och sallad. Perfa! Men tyvärr så måste jag medge att jag smakade två skedar av en helt fantastisk passionfrukts cheesecake!! Det va så det kn*llde i mun! :P



Det är lite roligt faktiskt, min farmor och farfar bor i en bostadsrättslägenhet i Vimmerby, där dom har bott i typ tio år. Nu ska min mormor flytta in i en lägenhet i trappuppgången bredvid. Så himla mysigt, då kan de gå över och fika hos varandra och spela kort och sånt :)

Denna vecka kör vi på järnet med all träning! Och jag längtar!
Vikt update: -0,5kg! HURRA!!

Snart ska vi klä på oss och ta tag i dagen, det blir lek i Södra Vi hos barnens sysslingar. Det ska bli trevligt!

Inga kommentarer: