23 oktober 2012

IR Bastu

Nu äntligen har jag testat Ir Bastun på Träningshuset, och herregud vad vi svettade! Jag fick med mina föräldrar dit. Det bra rann och droppade om oss alla tre, en helt skum känsla då det "endast" va 55grader varmt.
Men nu har vi testat det och jaa, det va skönt!

Vikt update denna vecka är lika tråkig som de senaste veckorna.... +- 0, visst jag har börjat träna lite mer, men fasen va trist att det inte händer nåt på vågen... JAG VET att man inte ska haka upp sej på det, men jag har en gräns som jag verkligen vill komma under, men det går fasen inte....



Mer fett??
Ännu mer fett förbrännande träning??
What to do??

Nähä, nu ska jag nog pussa lite på min älskling som jag typ inte har sett på hela dagen!

tjillevippen!

3 kommentarer:

Dessan sa...

Mäter du nåhot med måttband? Gör det annars för då får du se resultat utöver den där förbaskade vågen :)

Therése sa...

Jo, det gör jag, och under dessa stillastående veckor har det försvunnit några centimeter. Det har det ju. Men det är ändå en magisk gräns jag vill komma under :)

Cilla sa...

Skit i vågen. Den säger egentligen inte så mycket. Vikt kan pendla upp och ner, medan kroppen jobbar på och formar sig. Måttbandet är det viktigaste :) muskler väger mer än fett, hur klyschigt det än låter så är det sant.

Kram!