21 oktober 2012

När andan inte faller på...

Då blir det inte att jag bloggar nåt. För då, mina sötnosar, skulle det inte bli något skoj för er alls att läsa ;)

Men nu så.

Igår hade jag ju mitt vanliga spinningpass egentligen, men eftersom jag har varit lite "ursken" (för er som inte kan detta uttryck: hängig, ont i kroppen, småsjuk :) ) Så fattade jag det vuxna beslutet att ta en lördag off. Så barnen och jag gick på stan med Jessica och Wilda. Och hade supermysigt! Det behövde vi.

Men idag tog jag tag i träningen. PW i 35 min, sen lite av mitt ena pass som Cilla satte ihop till mej, bara för att testa på lite :) Och avslutade med en Tabataplanka. Så jävla skönt att va igång!

Här ska fan brännas fläsk och byggas muskler!!

Snart ska jag dessutom tala om vad jag väger har jag tänkt :) Woouu...vilken cliffhanger ;D

1 kommentar:

Cilla sa...

Ibland behöver man en day off, det gynnar faktiskt kroppen mer än vad man tror :) Härligt att du provade lite av passet idag. Det ska bli spännande att se vad du tycker om det. Och tveka inte att säga till om det är något du inte förstår, eller om du bara vill träna ihop! You go girl.

Kramar!