24 oktober 2012

Vill, men kan inte.....

Jag vill träna!! Men har så satans ont i magen...får som kramper typ emellanåt...Vet i sjutton vad detta är...
Och skoskav har jag, så jag kan knappt gå en promenad ens...



Imorgon skulle jag verkligen vilja träna lite! Snälla gode gud, det är inte ofta jag snackar med dej, men just imorgon, den 25 Oktober skulle jag vilja att du gjorde så att jag kände mej lite piggare och kunde få komma iväg och testa ett av mina pass på träningshuset! Snälla snälla snälla....

(Och för er som känner mej och vet hur mycket jag tror på gud, och går i kyrkan och sånt så skulle jag tippa på att jag känner mej likadan imorgon.... :) )

Jaja, nog om det. Idag blir min älskade lilla unge 11månader, tänk att det bara är 1månad kvar tills han fyller 1år!!?? Herregud vad det har gått fort detta år.

Nu skriker tvätten på mej, att de vikta kläderna minsann inte kommer flyga in i allas garderober av sej själva, så det är väl bara att ta tag i det!

Tjillevippen!

Inga kommentarer: