4 oktober 2012

Jag har inte glömt bort er mina vänner!

Nu blir det ordning på torpet igen!

Vi har varit på Gekås i Ullared! Fy fasen vilken rolig affär :) Synd att det ligger så långt bort bara. Vi har köpt en hel del leksaker till barnen. Både julklappar och födelsedagpresenter till vår lilla snart ettåring! Här är ett litet urval av prylar :)



 
Dom hade så sjukt mycket bra grejer! Så jag hade nog kunnat köpa för ytterligare flera tusen :)
 Men, någonstans blev jag tvungen att behärska mej ;)

Jag har köpt kläder till mej själv oxå! 2brallor, två koftor, två toppar, nya träningskläder, halsduk, skärp, trosor och strumpor.

När vi befann oss på barnavdelningen bestämde jag att Tuva ska få vara lucia på luciatåget på dagis. Då hon två år i rad varit en söt pepparkaksgumma. Så en hel lucia outfit blev det till henne. hon provade det igår och jag lovar att hon kommer bli den finaste lucian ni någonsin skådat :)

Självklart hittade vi massor mer, men inget som är särskilt intressant för er att läsa om :)

2 kommentarer:

Lina Hassinen sa...

Grattis till garaget! Haha undrar om din lille kommer att ha det som en pall och hoppborg framöver med! Vårat har blivit aningen skevt ;-)

Therése sa...

Haha, jag kan tänka mej att det säkert blir så även här! :) Vilken skillnad på grabblek och tjejlek det är. Tuva hon kunde sitta och pilla och fixa med saker, medan Vidar kastar och slår med alla sina saker :)