6 oktober 2012

Hahaha

Typ 10 minuter efter att jag skrivit inlägget igår, när jag skrev att vi låg och slappade på varsin soffa, så somnade både jag och min kära sambo :) 21.45 en fredagkväll! Men, gu va skönt det va!

Imorse va det spinning som sagt va, det va hur skönt som helst att göra det tidigt på dagen, då har vi ju hela resten av dagen att hitta på annat!
Så Tuva och jag låtsatsfikar med hennes servis och har spelat massa spel och nu kollar vi på Ronja, medans Chrille är ute och löper (1,8mil??!!) och Vidar sover.

Jag funderar på om vi skulle ta en sväng till Hagadal med barnen sen. Myslördagen ska iallafall avslutas i stan med min kära bror och hans sambo och hennes syrror med respektive och barn. Knytis tacokväll, när spontanitet är som bäst!

Ha en förträfflig lördag nu allihop!


Om det är någon som undrar, så har jag gått ner 24kg sammanlagt nu sen jag tog tag i mitt liv efter att jag fick Vidar :)

2 kommentarer:

Cilla sa...

24 kilo är helt galet mycket och det är helt underbart att du har fått en positiv vändning på tillvaron med kost och träning. Man inser hur mycket bättre man mår :) Vi ses på lördag :)Kram!

Therése sa...

Jaa, det är rätt mycket faktiskt ;) Och som du skriver, man mår ju så himla mycket bättre!
Det ska bli så himla kul att få lite hjälp av ett pro! :)Ses på lördag! KRAM