5 oktober 2012

Älskar mitt jobb!

Jaa, det gör jag verkligen! Jag älskar att vara där med alla mina fina kollegor och min fantastiska chef! Tänk om alla människor kunde få känna så, men tyvärr tror jag inte att det är så :(
Idag har jag gjort ett litet gästspel på jobbet nämligen. Egentligen är jag ju mammaledig till veckan innan jul. Men att få hoppa in nån fredag eftermiddag eller nån lördag då och då är väldigt trevligt tycker jag.

Imorgon kl 8 kör vi spinning på träningshuset, vi har en privatgrupp, typ min familj och min svägerskas familj och kollegor. Det är supernice! Om det är någon som är sugen att hänga på så hör av er!



Idag har vi haft fredagsmys på hög nivå. Middagen bestod av räkor, lchf prästostpaj, brie och sallad med fetaost! Det va awesome!! Och nu ligger vi här på varsin soffa och bara slappar och barnen sover!

Så nu ska jag va lite social mot min sambo!

Peace out!

Inga kommentarer: