10 oktober 2012

Solsken and I lööv it!

Tänk vad lite solsken kan göra på allas humör :)
Idag va det fotografering på dagis, Tuva och Vidar va så söta båda två. Det fick bli syskonfoto i år. Sen ville de att Vidar skulle vara med på gruppfotot fast att han inte börjar fören om ca. två månader.
Tänk att jag har lyckats få världens finaste barn ;P

Köttfärssåsen står på spisen och puttrar och ska så göra i typ en och en halv timme till. Det kommer garanterat smaka ljuvligt!
Mina föräldrar kommer hit sen och käka middag. Och efter det drar vi och simmar lite, mor och far och jag.

Jag tycker att denna veckas motion känns riktigt bra. Löpning igår, simning idag och spinning+styrketräning på lördag. I´m on fire! :) (förmodligen lite promenader däremellan oxå)

Nu ska jag dricka kaffe och kolla lite på Aladdin med Tuva.



2 kommentarer:

Jennie Adin sa...

Fasen va hurtig och duktig du är!! =)
Kram på dig

Therése sa...

Tack Jennie! Jaa, denna vecka blir nog riktigt bra :)Kram