13 februari 2009

fredag den 13:e februari!

Jaha, och idag kommer alla va livrädda för att det ska hända massa dåliga saker. Inte jag. Jag kände mej jättepigg när jag vaknade och har fortfarande inte känt av någon huvudvärk.
För igår när jag hade varit inne i stan på en snabbfika på villagatan så fick jag en sådan fruktansvärd huvudvärk. jag lagade middagen och åt lite när C kom hem, sen vid ca. 17.15 ringde hans syster och frågade om jag kunde va barnvakt, jag sa att jag va tvungen att känna efter om värken släppte. Jag gick och la mej en halvtimme, till att börja med sen fick jag ringa och säga att jag inte kunde. Och gick och la mej igen. Jag sov sen till 19.30, gick upp kollade på antikrundan hämtade C i stan och åkte hem och la mej igen. Hela tiden med värk i lillahuvudet. Så att vakna idag och må så här bra va väldigt uppskattat!

Alla har väl mer eller mindre ett lyckonummer va?
Jag har två stycken, det första är "3" och det andra är "13". Har alltid gillat dom numren!
Så fredag den 13:e skrämmer inte mej, det brukar va en väldigt bra dag!

frukostdax!

1 kommentar:

Tessan sa...

Haha, jag är inte heller oroligt för att något hemskt ska hända;) Inte skrockfull för fem öre och tur är väl det för annars skulle det vara bra jobbigt..