22 februari 2009

mera snö......

Jaha, inatt kom det väl sisådär en halvdecimeter ny snö.. suck.


Jag vill ha vår och solsken nu! jag vill putsa mina fönster och fixa lite vårfint hemma, men jag har ingen motivation när det ligger 2 decimeter snö utanför.





Förresten, jag "tror" att jag kände lilla plutten sparka igår. Men lagom till att jag sa till C så slutade det självklart, sen låg vi på lurpass i 30min för att se om det kändes igen, men icke.


på onsdag ska vi på ultraljud. Det ska bli så kul. Det blir ju visserligen vårt andra, men det ska ändå bli jätteroligt! Direkt efter ska vi till Linköping för att titta på en bil.


C kom hem från jobbet häromdagen och sa att han har kommit på vilken bil han skulle kunna tänka sej, som är i vår prisklass. (drömmen är egentligen en sprillans toyota avensis combi).


Vi ska kolla på en opel vectra combi, jättefin svartmetallic. den va inte så dyr trots att det va en 2006 årsmodell.




(bilden är lånad av www.biva.se)

Nu hör jag min duktiga sambo ute, han har börjat blanda cement, till källaren. Då är det väl dax för mej att börja göra nytta oxå kanske. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att börja känna att det är någon som växer i dig!
Kram

Therése sa...

sandra- ja, det känns jätte spännande... =)