11 februari 2009

Piggare!

Jaha, nu va det ett tag sen jag skrev. För att som läkaren trodde, så va det en ny virusinfektion på väg. har legat avdäckad med feber och är sjukt förkyld. Nu är jag bara snorig, så det känns som en klar förbättring.

Ikväll bär det av på Eminas kalas, ska bli väldigt trevlig att få träffa lite folk igen. och äta korv med bröd och tårta... =)

Jag är så trött på att va sjuk nu. Är verkligen immunförsvaret såå nedsatt bara för att man är med barn? Jag hoppas att jag slipper va sjuk nu resten av graviditeten!

Nu ska jag vika tvätt.

tänkte bara meddela att jag lever....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du är piggare :) ses ikväll då!! snart med andra ord :)

Therése sa...

absolut, ska precis slå in paketeten! och vänta på min andra hälft. sen bär det i väg på femårskalas!

Tessan sa...

Att du lever gillar vi;)

Therése sa...

tack, det är trevligt att höra!