17 februari 2009

tjo ho!

Jag har fått ett vikarit som kokerska på körsbärskullens förskola i pelarne nu i en månad! har jobbat min andra dag idag, och jag trivs jätte bra! Detta vore mitt drömjobb. jobba så nära hemmet och tiderna sen då, 07.30- 13.30. det är ju superskönt. Tänk att jobba så när man har små barn. Det vore ju perfekt.



Visserligen är det lite jobbigt att kombinera det med systemetbolaget just nu, eftersom jag faktiskt är gravid. Visst, att jag inte är så himla långt gånget, men allt är liite jobbigare just nu. Men det är ju bara en månad så jag får väl härda ut. (tänk er själva att börja 07.30, åka raka vägen till Vimmerby vid 13.30 för att börja jobba där mellan 13.45-18.30, det är lite påfrestande)







Men tjo ho igen förresten. Jag beställde precis en ny mobil!





(bilden är lånad av www.tre.se)

Kolla vilken fin rosa!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad roligt med jobbet i pelarne!
Får hoppas att det kan bli lite mer där i fortsättningen.
Dom tiderna skulle jag vilja ha!!

Det var länge sedan jag såg dig o din mage:)
Är allt bra?

Kram

Anonym sa...

Hej!! Kul med vicket, men du ska väl inte vara på systembolaget så ofta va??

Therése sa...

sandra- Allt är bara bra med mej och magen bara växer =) Jag hoppas oxå att jag kunde få jobba mycket där! dom tiderna vore himmelriket!

Jessica- Nä, jag ska inte jobba så mycket. kommer inte palla det känner jag....