25 februari 2009

Plutten leker kurragömma!

Jaha ja, idag va vi ju som sagt va på UL. till en början gick det ganska bra. vi såg huvudet så fint och ett litet hjärta som slog. Fast den satte upp händerna för ansiktet, som om den va lite blyg... *hehe* Men sen när de skulle börja mäta allt och kolla organen, då far den omkring som attan och till sist gömmer sig den lilla illbattingen bakom min kissblåsa...Så vi ska tillbaka om två veckor och hoppas på att det går bättre då oxå. =)
Vi tittade på bilen oxå, den va jättebra. Tyvärr så får vi inte så mycket för vår saab, men skit samma. vi vill byta i a f. Vi får väl se när vi åker och hämtar den. förmodligen någon gång nästa vecka.
På vägen hem stannade vi i Brokind hos min mormor och hennes lilla gubbe. Hon frågade självklart om vi ville ha middag när vi kom, men vi sa att det räckte med kaffe och en macka. När vi kom, hade hon slängt ihop en smörgåstårta!! MUMS!! Den satt där den skulle, och det vi inte åt upp skickade hon självklart med oss hem. Så jag åt precis en STOR bit igen.
Nu hör jag att den arga snickaren har börjat vråla i TV-rummet (inte C alltså utan han på TV =))
Jag gillar det programmet faktiskt.

Hörs vi!

4 kommentarer:

Tessan sa...

Vilken bråkig bäbis. Men kul att få se den igen snart;)

Vi ses imorrn. Och ajabaja Chrille när det gäller smörgåstårtan!

Kraaam

Anonym sa...

Åhh så kul med UL, lite rolig krabat det där ;)
Men det är ju aldrig fel med ett extra UL...
ha det gott
kramar J

Therése sa...

tessan- vi har redan ätit upp smörgåstårtan, tyvärr. vi orkade inte laga mat... =)
Jessan- jo det är ju aldrig fel å få titta lite till =)

Anonym sa...

Åh vad mysig att se den lilla! Är lite avis!;) Men vi får vårt roliga i morgon så jag hoppas denna torsdag springer iväg fort! Hoppas allt är bra med er! Många kramar