17 april 2009

äntligen helg för denna tjockis!

ännu en jobbvecka har gått, skönt! Fast det känns som tiden går väldigt väldigt fort, snart är det väl juli och vi sitter här med lilla plutten i famnen... =)
Åhh, vad jag längtar! Men en sak undrar jag, ska jag sluta växa om magen snart eller?? Ni kan aldrig föreställa er hur många som blir chockade när jag berättar att det är 3 månader kvar till bebisen kommer. Och kommentarer från folk som jag inte ens känner, som på systemet t.ex.
- "Oj vilken stor mage du har, det är inte långt kvar va?"
- "Ni är säkra på att det bara är en då?"
- "Vilken jobbig sommar det kommer bli för dej, *skratt*."

Jag har stött på lite folk som ska ha ungefär samtidigt som jag och dom är ju inte alls lika stora. Först trodde jag att det kanske berodde på att jag är ju ganska kraftig redan innan, men om jag tittar på magen i spegeln, så lovar jag att den hade varit lika stor även om jag hade varit liten innan.

snart lovar jag att det kommer en bild, så ska ni få se själva (er som jag inte träffar varje dag)

Nähä, nu ska lilla tjockisen klä på sej och fixa till sej. Ska ju jobba på systemet idag!

Inga kommentarer: