14 april 2009

Dagens äventyr!

Idag har varit en händelserik dag. Dagen började kl 07.30 med ett besök på mvc, vi fick lyssna på pluttens lilla hjärta igen(såå mysigt). Och de tog blodprover igen för att se så allt va bra, men de ville att jag skulle börja äta järntabletter. Och om en månad då vårt nästa besök är, så vill de göra en sockerbelastning på mej. Men annars va allt bra.
Direkt efter besöket skjutsade jag C till jobbet och sen vidare för att möta upp min resekamrat för dagen, Jessica.
Vi åkte till Färjestaden på öland för att titta på en jättefin begagnad barnvagn som jag hade hittat på blocket. Den va jättefin som sagt va, så jag slog till. 2000:- för en mycket välvårdad Brio combi -05:a, svart och grå med alla nödvändiga tillbehör. =) Känns jättebra att ha det avklarat. Sen hann vi med en lunch på fyra kök i kalmar, och en snabb sväng in på hm för att kolla om dom hade jeanskjolen som jag har tittat på ett tag, och det hade dom ju självklart =). Så den fick följa med hem oxå, sen blev det nästan lite brådis eftersom J va tvungen att "lösa" av sin sambo med barnen då han skulle åka till jobbet, så vi hann nästan precis hem till 15.45, vilket va absolut sista tid då vi fick komma hem. *puh* nu är jag helt färdig och ska slänga mej på sängen och bläddra 5 minuter i min "allt i hemmet", innan jag förmodligen slocknar =)

Tack J för sällskapet idag, det va väldigt trevligt med ditt sällskap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig åktur..
Hoppas ni är nöjda med fina vagnen :)