1 april 2009

graviditets begär...

Hahaha, vet ni vad jag gjorde igår?
Jag va hos Jessica hela eftermiddagen, och precis när jag skulle åka hem kom jag på att jag skulle låna köksassistenten av henne, så jag kan baka lite här hemma. Klockan va 19.40 när jag åkte från dom, och på vägen blev jag vansinnigt sugen på kanelbullar, så jag stannade på supermarket och köpte jäst och åkte hem och bakade bullar. de va färdiga ca. 21.30. Då mumsade både C och jag i oss säkert tre, fyra bullar var! tihi.
Sen kom jag på att jag ju inte kunde frysa in dom direkt, så jag fick sätta en klocka på 00.30 och gå upp och paketera bullar och kasta i frysen.
Vilken cirkus, bara för lite graviditets cravings! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... men gud vad jobbigt!!
Ser fram emot en fika i Bastefall någon dag!!