26 april 2009

hinner med mycket!

När man vaknar redan kl 8 så hinner man med väldigt mycket. Jag har redan plockat iordning i huset, tvättat några tvättar, städat upp lite på baksidan, plockat ihop barnvagnen som jag har tvättat och C har varit så duktig och fixat golvvärmen och flytspacklat. kanske man skulle ta det lite lugnt resten av dagen. (ska ju till södra vi om två timmar, så det blir nog att fixa lite lunch snart!)

Förresten är det bara Tessan som har grattat mej på namnsdagen....undra varför hon kommer ihåg det =)

nej nu ska tvätten upp på torkvindan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm undrar varför...
Grattis Therese på din namnsdag!!

Tessan sa...

Det måste vara för att jag bryr mig om mina vänner så mycket;) Ser ingen annan anledning;) hehe

Christel sa...

Grattis på namnsdagen :)