30 april 2009

vaggan!

Igår efter jobbet åkte vi till Tuna för att byta bil med mor och far, för på fredag ska vi hämta utemöblerna i borensberg. *hurra* Och då behöver vi en bil med dragkrok.
Då började mamma och jag prata om vaggan som både jag och mina syskon har haft, så den bars ner från vinden och ska in på pappas jobb och lackas vit. Dessutom hittade vi två kartonger med bäddset och dylikt till vagga och spjälsäng. Det va väldigt roligt. Men det roligaste va nog de kläder vi hittade, mina första kläder jag fick när jag låg på BB. *hahaha* För er som inte vet då, så är jag född 1984, då va modet lite annorlunda från vad det är nu. då skulle det BARA va funktion tror jag, inte så mycket hur det såg ut..... Men jag hittade två ärmlösa bodys som jag hade när jag va nyfödd, den ena med Kalle och knattarna och den andra med Musse. Dom va jättesöta! Det blir perfekt till vår lilla plutt nu i sommar, då han/hon ska komma. =) Åh, vad jag längtar!!

Fast just nu längtar jag mest på att få Åka till ULLARED!!
Den 8:e tjejer, då drar vi!!


Grattis till Stora Liam som fyller tre år idag!!

1 kommentar:

Tessan sa...

Ja, den 8:e då drar vi! Tjejresa! Tjejresa! Sååå gött!;)

Liam tackar för gratulationen;)