8 januari 2010

Allt går bra, (än så länge) :)

Jag känner mej fortfarande väldigt motiverad till det här med VV. Jag har ätit väldigt mycket frukt och grönsaker nu i början, vilket gör att min mage har reagerat. Jag fiser visst lite titt som tätt, har min älskade sambo så glatt påpekat... ;)
Men det brukar gå över om någon vecka eller sådär :) När magen har vant sej. Ikväll blir det tacos och "På spåret", det gillar vi här hemma. MYS i soffan såhär på fredagen. :)
Jag va på jobbet förut och pratade med min chef om hur sommaren kommer se ut. Jag ska förmodligen börja jobba i juni och sen ha två veckors semester under juli, sen jobba lite till. Känns ganska okej ändå, vi får ju ia f två veckor tillsammans. och sen sa min (förresten, världens bästa) chef att det går nog å fixa en långhelg någonstans oxå :)

Imorgon ska familjen Ekström/Gustavsson på KM i fotboll i Vimmerby Det ska bli intressant. Men som vanligt så åker nog mitt kära IFK Tuna ut direkt. Men jag ska i af sitta där och heja allt jag kan :)

Nu blir det powernap för Tuva Luva hör jag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du är motiverad..
VI äter oxå mer frukt och grönt och min energi har kommit tillbaka och tröttheten är låångt borta. Kan bero på att jag är ledig, men det har jag bara varit i två dagar nu.

EN annan sak...
Har hittat ytterligare en kartong som det står 74/80 på... =)

Kram

Tessan sa...

Goooooo Ektström! Du blir ju het till beachen 2010! Själv kommer jag vara ännu mer blekfet av att sitta här och skriva uppsats och läsa avhandlingar dygnet runt:(

Therése sa...

Jessica- Jag hör av mej imorgon, så kanske vi kan komma förbi en sväng.
Tessan- Het va nog att ta i. men jag KANSKE kan ha bikinin på i a f :) Snart är du klar med skolan!! Håll ut!