20 januari 2010

Jag tror jag somnar stående...

Jag har inte varit såhär trött på väldigt länge...
Tuva vaknade vid 01.00 och ville bara inte somna om. Hon fick ligga och leka en stund i sängen, sen ny blöja och mat men ändå ville hon inte somna. Hon var jättetrött men så fort hon råkade slå igen ögonen, så slet hon ut tutten och började vråla....Vid ca.04.00 somnade hon bredvid mej i vår säng. Sen var det dags att vakna igen när Chrille gick till jobbet vid 06.00....*suck och stånk* Om en och en halv timme får vi fikabesök. Jag som hade sett fram emot det, men nu känns det bara som att jag kommer sitta och somna....
Vi som hade det så bra med Tuvas sovrutiner, vad har hänt?!
Hoppas det va en engångs grej!
Nu: KAFFE!

1 kommentar:

Emelie sa...

Det små liven, de vet inte sitt eget bästa i band..:))